Specialist in lekdetectie en geofysisch onderzoek               

U bent hier: Nieuws

Nieuws van Texplor

    Bij Texplor Benelux bv streven we naar het afleveren van goed werk.

    Om daarachter te komen doen we, als een project is afgerond, iedere maand enkele klanttevredenheidsonderzoeken.(KTO’s) Zo ook bij een project voor een bouwbedrijf betreffende lekkage op ’n daktuin. Alle vragen met betrekking tot o.a. eerste contact, communicatie , uitleg en veiligheid werden, door contactpersoon de heer de Wilde, beantwoord met “uitstekend”; ook vindt hij ons bedrijf professioneel, innovatief en klantgericht. Gevraagd ook is om ons bedrijf een overall cijfer te geven; de heer de Wilde vindt Texplor Benelux bv een 10 waard. Daar zijn we heel erg trots op, want we hechten grote waarde aan de feedback van onze klanten, niet alleen de positieve klanken horen we graag, zeker ook de opbouwende kritieken worden zeer gewaardeerd en meegenomen in het maandelijkse werkoverleg. Als “meenemertje” van dít KTO had de heer de Wilde de opmerking dat de kosten voor onderzoek erg hoog zijn. Daar heeft hij gelijk in, onderzoek door Texplor is niet goedkoop, maar onze methode is zo innovatief en effectief dat wij achter onze prijzen kunnen staan. Toch zal ook dit op de agenda komen te staan voor ons volgende werkoverleg. Daar dient het KTO namelijk voor; luisteren naar onze klanten en daar waar mogelijk verbeteringen en/of veranderingen doorvoeren. Maar met de 10 van de heer de Wilde zijn we stiekem wel heel erg blij………betekent dat we al goed bezig zijn.